2018/03/15

#11 METAMORFOAZA - Niespodzianka w słoiku

Witajcie Kochani!

Przygotowałam dla Was bardzo wesołą metamorfozę słoika.
Myślę że taka forma zapakowania świątecznej niespodzianki
 przypadnie Wam do gustu :-)

ZAPRASZAM






 Użyte materiały:
- duży słoik ze szklanym wiekiem tzw. weck
- farby akrylowe: biała, jasna zieleń, ciemna zieleń, 
- klej do decoupage, klej na gorąco, pędzel, nożyczki,
- mały kawałek juty, zielony sizal,
- tektura craftowa i dwa różowe płatki tektury perłowej


Metamorfozę zaczęłam od dwukrotnego pokrycia słoika 
białą farbą akrylową, odstawiłam do wyschnięcia. 

 Z tektury craftowej i płatków różowej tektury perłowej
zrobiłam imitację zajęczych uszu


 Klejem na gorąco przykleiłam uszy do zewnętrznej
powierzchni wieczka słoika i dokleiłam jutę z przodu
imitując głowę zająca. 
Natomiast za uszami - kawałek zielonego sizalu


W międzyczasie słoik dokładnie się wysuszył.
Przyszedł czas na wykonanie na nim wiosennej łąki,
 w której ukryje się zając. 
Zaczęłam od przyklejenia elementów kwiatowych
 z serwetki do decoupage, następnie na całej powierzchni
 słoika zielonymi farbami domalowałam źdźbła traw.



 Teraz wystarczy włożyć do środka słodką niespodziankę,
u mnie są to czekoladowe jajeczka wielkanocne


 Zamknąć wieczko słoika.


I METAMORFOZA GOTOWA!

Zajączek przycupnął sobie na wiosennej, zielonej łączce 
i czeka, kiedy dzieciaczki go wypatrzą i odkryją 
jaką  niespodziankę skrywa dla nich w środku.


Może i Wy spróbujecie zrobić podobną niespodziankę
na Święta dla swoich pociech czy bliskich?
Polecam i zachęcam.

Inka - art

6 comments:

  1. Świetny pomysł na wykorzystanie słoika i zrobienie fajnej dekoracji- niespodzianki :-)

    ReplyDelete
  2. Jaki słodki słoiczek, świetny jest :)

    ReplyDelete
  3. Swietny pomysł! Nabrałam sie z ta trawa, myslalam ze jest z serwetki a to Twoje łapki sa takie zdolne! Podoba mi sie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasz słoik tu
      http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2018/03/may-hurcik.html

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...