2017/06/17

TUTORIAL - Kartka - skrzynia z kwiatami

Cześć!


Czy jest ktoś kto nie lubi dostać kartki z okazji urodzin czy imienin? A jeśli ta kartka będzie trójwymiarowa, a nie płaska? Ja bardzo lubię i dlatego jak tylko ktoś z bliskich świętuje wysyłam kartkę z życzeniami. Dlatego dziś przygotowałam dla Was instrukcję jak wykonać kartkę. I dodatkowo będzie to kartka trójwymiarowa w kształcie skrzyni z kwiatami. Zachęceni? Zatem do dzieła!




Potrzebne będą:


  • papier z nadrukowanym wzorem drewnianych desek
  • linijka
  • nożyczki
  • nożyk do cięcia papieru (opcjonalnie gilotyna do papieru)
  • klej
  • tablica do bigowania

Zaczynamy od przygotowania skrzyni. Skrzynia będzie miała wymiary 7cm x 7cm x 7cm plus 1cm na nogi. Z papieru wycinamy 2 kawałki o wymiarach 7cm x 14cm oraz 4 kawałki o wymiarze 3cm x 9cm każdy.


Przy użyciu tablicy do bigowania bigujemy i składamy na pół, większe kawałki wzdłuż krótszej krawędzi a mniejsze wzdłuż dłuższej.



Mniejsze kawałki będą stanowiły narożniki naszej skrzyni oraz jednocześnie nóżki. Sklejamy skrzynię tak aby narożniki były po zewnątrz skrzyni pozostawiając jednocześnie 1 cm na nóżki.



Postępujemy tak samo z każdym kolejnym narożnikiem.



W ten sposób powstała baza skrzyni. Pozostaje więc ją wypełnić.



Wycinamy z papieru 3 kawałki o wymiarach 9cm x 5cm.



Po obu stronach krótszego boku zaginamy pasek o szerokości 1cm.



Przy pomocy kleju montujemy paski wewnątrz skrzyni. Pozwolą one na przymocowanie elementów dekoracyjnych oraz wzmocnią skrzynię.



Skrzynia gotowa!



Pora udekorować jej wnętrze. Wycięłam z papieru mnóstwo kwiatów w 3 wymiarach oraz dwa rodzaje dekoracyjnych gałązek.



Przymocowałam wszystko za pomocą kleju oraz taśmy dystansowej.



Na koniec pozostało dodać parę akcentów w postaci perełek oraz dekoracyjnej tabliczki. Kartka w formie skrzyni z kwiatami gotowa!





A tutaj rzut oka na kilka dodatkowych ujęć.





I jak? Prawda że proste? Mam nadzieję, że spodobał się Wam mój tutorial. Jeśli tak będzie dajcie znać w komentarzu. 


Jak zawsze czekam na Wasze realizacje pomysłu więc jeśli pokusicie się o zrobienie podobnej kartki, wpiszcie link poniżej, z chęcią Was odwiedzę. 


Tymczasem pozdrawiam i zachęcam do zaglądania na bloga D.I.Y czyli zrób to sam oraz jeśli nie mieliście jeszcze okazji również do mnie (ProjectGallias).


13 comments:

  1. Skrzynia jest rewelacyjna, piękne kwiatki posadziłaś😃

    ReplyDelete
  2. Super pomysł! Piękne kwiatki cały rok :)

    ReplyDelete
  3. Skrzyneczka prezentuje się bardzo ciekawie, fajny projekt, łatwy i szybki do wykonania a efekt śliczny - na pewno spodoba się każdej, obdarowanej nim osobie :-).

    ReplyDelete
  4. Świetny pomysł - na 100% spróbuję w najbliższym czasie:)

    ReplyDelete
  5. Właśnie zrobiłam skrzyneczkę, bo pomysł jest świetny, ale jeszcze nie publikowałam. Dam znać kiedy się Twoim pomysłem pochwalę.;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu, już mam.:)
      https://marzeniami-malowane.blogspot.com/2017/07/skrzynia-z-kwiatami.html

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...