2017/06/05

#18 LINKOWE PARTY - czyli Wasze projekty DIY w CZERWCU

Witajcie. 

Dziś krótko i bez wyróżnień,
bo w maju niestety nie został zgłoszony ani jeden projekt DIY.
Szkoda :( buuu... 

Czy naprawde nic nie udało się Wam przygotować? 

Może ten miesiąc będzie bardziej obfity w Wasze projekty DIY. 

Co należy zrobić? 
Wystarczy, że przygotujecie kurs jak wykonać dany projekt, 
umieścicie go u siebie na blogu wraz z naszym banerkiem LINKOWE PARTY
i podlinkujecie go tutaj.




Na zgłoszenia Waszych projektów
macie czas do ostatniego dnia miesiąca,

czyli do 30 czerwca 2017.
Wszystkie projekty jakie postały w tym miesiącu wrzucajcie poniżej,
żeby każdy Was mógł odwiedzić
i skorzystać z Waszych kursików!

A spośród zgłoszonych projektów jeden nagrodzimy bonem o wartości €10 (ok.40zł.) na zakupy w sklepie Majalena.com.
Warunkiem przyznania nagrody jest zgłoszonych minimum 10 różnych projektów! 

Czekamy na Was!
******************************


2 comments:

  1. No nie udało się.... A mam w planach mały manekin ;) I cały czerwiec przed sobą..

    ReplyDelete
  2. Mówicie - macie! :D Maj był u mnie bardzo pracowity i zakręcony, ale już to nadrobiłam, zgłosiłam od siebie dwa projekty. :) I kto wie, może jeszcze jeden uda mi się zmajstrować?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Adrianna - Adzik tworzy :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...