2016/06/15

MÓJ PROJEKT NA DRUTY- listek

Witajacie! 
To już nasze drugie spotkanie z drutami. W poprzedniej edycji wzięła udział i zgłosiła swoje prace misiek 77

sowki







róża




Super!  Dziękujemy wspólną zabawę! :)

Dzisiaj w naszym spotkaniu z drutami zapraszam do wspólnego zrobienia całkiem łatwego listka.




Potrzebne będą:

1. druty nr 3,5
2. włóczka
3. nożyczki
4. igła do wełny

1. Na druty narzucamy 3 oczka i porzerabiamy jeden rząd zwrotny oczek prawych. Wszystkie rzędy zwrotne (parzyste) przerbiamy oczka prawe.




2. Przerabiamy 1 o. prawe, nastepnie wykonujemy narzut nabierając nitke od spodu druty (Inaczej niz w szydełkowaniu)


3. Nastepnie robimy jeszcze 1 o. prawe, 1 narzut i 1 o. prawe. Mamy 5 oczek.


4. Po zrobieniu rzędu zwrotnego przerabiamy: 2 o. prawe, 1 narzut, 1 o. prawe, 1 narzut, 1 o. prawe. Mamy 7 oczek.


5. Kolejne 8 rzędów przerabiamy na prawo bez rzadnych zmian.


6. Teraz odejmujemy oczka. 2 o. przerabiamy na prawo. Następnie przerabiamy 3.o z przeciągnięciem na prawo. Tj. zdejmujemy pierwsze o. na prawy drut, jak do przerobienia na prawo.



Następnie 2 o. przerabiamy razem na prawo.



Zdjęte wcześniej oczko przekłdamy przez oczko dwóch przerobionych razem oczek. Dalej wykonujemy 2 o. prawe. Mamy 5 oczek.


Przerabimy rząd zwrotny. Nastepnie wykonuujemy: 1 o. prawe, 3 o. z przeciągnięciem na prawo, 1 o. prawe. Mamy 3 oczka. Przerabiamy rząd zwrotny i na koniec 3. z przeciągnięciem na parwo. Na drucie 1 oczko. Zaciągamy pętelkę i listek gotowy.


Jak wykorzystać takie listki? Można doszyć do zrobionej wcześniej róży.


ułożyc dekoracyjny bukiet z listków


a także... wykorzystać w cardmakingu


Mam nadzieję, że powstaną niedługo Wasze dziergane listki :)


A teraz jeszcze regulamin naszych spotkań z drutami:

1. Raz na miesiąc ok. 15 dnia każdego miesiąca przedstawię wam mały projekt na druty.
2. Na wykonanie macie miesiąc, można też wykonać projekt z poprzednich miesięcy.
3. Po zakończeniu terminu na blogu zostanie przedstawiona galeria prac.
4. Prosimy o wzajemne dopingowanie, odwiedzanie blogów i komentowanie wpisów.
5. Organizatorka zastrzega sobie możliwość przyznawania wyróżnienien i nagród.

A teraz linki do moich poprzednich projektów na druty:

4. Róża

Uwaga: Mam do rozdania 4 listki, więc jeśli ktoś chciałby je wszystkie przgarnąć, to zapraszam do pozostawienia komentarza- kto pierwszy ten lepszy! (Listki rozdaję w komplecie)

Pozdrawiam i życzę miłych spotkań z drutami :)







|| FACEBOOK ||  INSTAGRAM ||  PINTEREST ||



7 comments:

  1. Super. Ja jednak nie jestem do drutów.. próbowałam z tą różą.. ale nic mi nie wychodziło.. albo coś źle robiłam :( Pozostaje mi tylko oglądać i podziwiać. A ja pozostane jednak przy szydełku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja myślę, ze jak ktos dobrze szydelkiem opracować umie, to truno mu przejśc na druty- mówię z wlasnego doświadczenia ;) Ale jestem oczarowana dzianiną na drutach. Spróbuj z listkiem, bo jest raczej łatwiejszy niż róża. ;)

      Delete
  2. Ja sówkę zrobiłam według szydełkowego kursu:) Wyszła bardzo fajna:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...