2015/12/12

Ogłoszenie wyników DT Call... Witamy nową ekipę.

Witajcie Kochani! 


Na początku bardzo Wam dziękujemy za wszystkie zgłoszenia jakie od Was otrzymaliśmy.
Dziękujemy również za zainteresowanie i mamy nadzieję, że wkrótce przy kolejnym naborze Ci którym się nie poszczęściło następnym razem, znów spróbują swoich sił. Tak więc twórzcie tutoriale i wzbogacajcie swoją twórczą historię żebyście mieli się czym pochwalić! 

A dzisiaj chcielibyśmy przedstawić Wam kto będzie z nami przez następne miesiące.  


Kto będzie Was inspirować, mobilizować i zachęcać do stworzenia nowych wspaniałych prac, które czasami nie wymagają aż tyle czasu i poświęcenia jak nam się wydaje. 

Wystarczą chęci, trochę zdolności manualnych, pozytywne nastawienie i to wszystko! 

Tak więc zapraszamy serdecznie. 


**************************************


Poznajcie naszą ekipe:



JA - Magdalena, autorka i założycielka bloga,
a niektórym znana już w blogowym świecie jako Majalena.
Jestem osobą która tworzy prawie w każdej technice po trochu.. 
Ci co mnie już znają wiedzą gdzie mnie znaleść w blogosferze,
a Ci którzy chcą poznać zapraszam na mojego osobistego bloga:
Nie mam konkretnej dziedziny, ani jednej techniki w jakiej robię moje prace. 
Jestem artystyczną duszą, która kocha rękodzieło 
i ciągle szuka nowych wyzwań oraz inspiracji 
i próbuje swoich sił w różnych dziedzinach sztuki.  
Zaczynałam od koralików 
(różne biżuterie, haft koralikowy, sznury koralikowe na szydełku, troszkę sutaszu) 
potem szydełko i różne jego twory, poduszki, broszki, troche decoupage, malowanie,
filcowanie, scrapbooking, ceramika i troche szycie.. 
W planie mam jeszcze nauczyć się tworzyć witraże, spróbować quillingu i z pewnością coś jeszcze mi wpadnie w oko a raczej ręce - czego będę chciała spróbować. 
Lubię uczyć się nowych rzeczy i próbować swoich sił w nowych technikach. 
Bo każda praca która powstaje wykonana naszymi łapkami
jest niepowtarzalna i wyjątkowa.

Stąd też narodził się pomysł rozbudowania bloga "DIY czyli Zrób TO Sam"
oraz wprowadzenia wielu zmian, nowości i poszerzenia grupy współtworzącej
która będzie Was inspirowała do tworzenia coraz to ciekawszych projektów.  

**************************************



Szymka/ Angelika

Jestem osobą kreatywną i nie wiem co to znaczy 'nudzić się' :)
Głównie specjalizuje się w rysowaniu relistycznych portretów, malowaniem obrazów , ale rysuję czy też maluję również o wiele mniej skomplikowane rzeczy. 
Poza Rysowaniem zajmuję się Scrapbookingiem, 
głównie kartki okolicznościowe, notesy i albumy. 
Czasem chętnie zrobię coś techniką Decoupage, 
aczkolwiek sama wolę ozdabiać ręcznie przedmioty. 
Umiem szydełkować, robić dekorację z filcu a ostatnio nawet wziełam się za haftowanie.



**************************************



Paulyntolyna
Cześć, mam na imię Paulina i bloga piszę od ponad trzech lat.
Rękodziełem zajmuję się dłużej.
Poznałam wiele technik takich jak tworzenie biżuterii, decoupage, szycie na maszynie czy ręczne, dekorowanie ciasteczek, robię na drutach, czasami coś skleję i kocham szydełkować. Oprócz tego uczę się jako florystka, dlatego zrobię czasami jakiś wianek albo bukiet. Uwielbiam tworzyć i poznawać nowe techniki.  
A w życiu prywatnym jestem po studiach informatycznych więc tworzenie czegoś, 
pomysły i realizacja jest wpisana w moją osobę.
Nie lubię się nudzić, a moje ręce muszą coś tworzyć. 
Każdą wolną chwilę poświęcam na realizację moich pomysłów


**************************************


karto_flana

Nazywam się Ela, a w necie jestem znana już prawie do 5ciu lat, jako karto_flana. 
Prowadzę bloga www.mojeszydelkoweprzygody.blogspot.com 

Wcześniej miałam bloga o tym sammym tytule na bloxie. 
Jak sugeruje nazwa mojego bloga najlepiej czuje sie w szydełkowaniu, ale nieobce mi sią też druty.
Zajmuje się też rysowaniem kredkami, ołówkiem, pastelami olejnymi i malowaniem akwarelami. 
Zajmuje sięflorystyką, czasem szyje, tworzę kartki, ostatnio probuje artjournalingu. 
Probuje tez innych technik, ale powyższe są mi najbliższe.


**************************************


Einfa 



Jestem Einfa czyli Natalia.
Od zawsze lubiłam robić własnoręcznie wykonane rzeczy. 
Już w szkole podstawowej najbardziej lubiłam zajęcia z techniki, 
na których poznałam m.in. tajniki szydełkowania oraz na drutach.
Od kilku lat na nowo wróciłam do tej czynności, która przynosi mi coraz więcej satysfakcji oraz miłego odprężenia po całym dniu.
Kiedy mama pokazała mi jak się szyję na maszynie, zakochałam się w szyciu oraz wiedziałam, że każdą wolną chwilę będę spędzać przy stole z maszyną do szycia i tkaninami.
Będąc w ciąży poznałam scrapbooking. 
Od około 2 lat wykonuję kartki na różne rodzinne okazje, choć najbardziej  lubię robić albumy. Scrapbooking jest dla mnie dziedziną ciągle nową, ale wytrwale się uczę od bardziej doświadczonych artystek i próbuję stworzyć coś własnego. Obecnie jestem zafascynowana mix mediami i nieśmiało stawiam pierwsze kroki w tej metodzie.
Mój blog to : http://einfa-scrap.blogspot.de/ 

**************************************

Jeszcze raz dziękujemy za zainteresowanie i zapraszamy już wkrótce 
na pierwsze prace naszych projektantek. 

Ciekawe co tam dla Was przygotują?


A ja jeszcze przypominam o naszym trwającym CANDY.

Kochani, zapraszamy!!!

Zapisy do 23 grudnia!

Szczegóły >> tutaj - klik<<




3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...