2013/06/01

Wyniki ROZDAWAJKI

No i nadszedł ten dzień w którym szczęście uśmiechnęło się do... 

no właśnie do kogo..?? 


Dziś przeprowadziłam losowanie z Rozdawajki Stempelków do paznokci. 



...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

mieszamy, mieszamy... 


...

...

...

...

...

...

...

...

no i tym szczęśliwcem co nagrodę otrzymuje jest...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...


Serdecznie gratuluję!!!

i bardzo proszę raeszkę
o przesłanie adresu do wysyłki na mój email.

Dziękuję za zabawę i zapraszam.

Wkrótce kolejna zabawa. 



2 comments:

  1. Och bardzo chciałam wygrać Twoje rozdanie i udało się :).

    Jestem przeszczęśliwa i nie mogę się doczekać kiedy nagroda będzie u mnie :).

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...